Oversikt
Vår retur- og refusjonspolicy varer i 30 dager. Dersom 30 dager har gått siden ditt kjøp, kan vi dessverre ikke tilby full refusjon eller bytte.
For å være kvalifisert for retur, må varen være ubrukt og i samme tilstand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen.
Flere typer varer er unntatt fra retur. Bedervelige varer som mat, blomster, aviser eller magasiner kan ikke returneres. Vi aksepterer heller ikke produkter som intime eller sanitære varer, farlige materialer eller brennbare væsker eller gasser.
Ytterligere ikke-returnerbare varer:
- Gavekort
- Personlig pleieprodukter
For å fullføre returen krever vi en kvittering eller et bevis på kjøpet.
Vennligst ikke send kjøpet tilbake til produsenten.
There are certain situations where only partial refunds are granted:
- Enhver vare som ikke er i sin opprinnelige tilstand, er skadet eller mangler deler av årsaker som ikke skyldes vår feil
- Enhver vare som returneres mer enn 30 dager etter levering
Refusjoner
Har du ikke mottatt refusjon ennå?
Hvis du blir godkjent, vil tilbakebetalingen din bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et visst antall dager.
Late or missing refunds
Hvis du ikke har mottatt refusjonen din ennå, sjekk først bankkontoen din på nytt.
Deretter, kontakt kredittkortselskapet ditt – det kan ta litt tid før refusjonen blir registrert.
Videre, ta kontakt med banken din. Det er ofte en behandlingstid før en refusjon blir bokført.
Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen din, vennligst kontakt oss på koseliggroup@gmail.com
Sale items
Kun varer til ordinær pris kan refunderes. Salgsvarer kan ikke refunderes.
Bytte av varer
Vi bytter kun varer dersom de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte til samme vare, send oss en e-post på koseliggroup@gmail.com og send varen til: Vestre Strandvei 1A, 3482 Tofte.
Gavekort
Hvis varen var merket som en gave ved kjøp og ble sendt direkte til deg, vil du motta en gavekreditt tilsvarende verdien av returen. Når den returnerte varen er mottatt, vil et gavekort bli sendt til deg.
Dersom varen ikke var merket som en gave ved kjøp, eller hvis gavegiveren fikk varen sendt til seg selv for å gi den videre senere, vil refusjonen bli utstedt til gavegiveren, som dermed vil bli informert om returen.
Returforsendelse
For å returnere produktet ditt, send det til: {physical address}.
• Du må dekke fraktkostnadene selv ved retur av en vare. Fraktkostnader refunderes ikke.
• Hvis du mottar refusjon, vil kostnaden for returfrakten bli trukket fra refusjonsbeløpet.
• Leveringstiden for et byttet produkt kan variere avhengig av hvor du bor.
Dersom du returnerer dyrere varer, anbefaler vi at du bruker en sporbar frakttjeneste eller kjøper fraktforsikring. Vi kan ikke garantere at vi mottar den returnerte varen.
Trenger du hjelp?
Kontakt oss på koseliggroup@gmail.com for spørsmål om refusjoner og returer.